Skip to main content
Search

De peste 125 de ani, misiunea Johnson’s® a fost aceea de a crea cele mai delicate produse pentru bebeluși din lume. Produse atât de delicate, încât pot fi folosite pentru fiecare vârstă și etapă din viața unui bebeluș. Acesta este standardul nostru de delicatețe..

Dar delicatețea nu se regăsește numai în recipiente, ci și în inimile noastre.

Johnson’s® crede în imensa putere transformatoare a delicateței în întreaga lume.

În delicatețea pe care le-o arătăm copiilor noștri și visurilor și ambițiilor lor.
În delicatețea pe care ne-o arătăm reciproc.
În delicatețea pe care i-o arătăm pământului.
În delicatețea prin cuvinte, gânduri și acțiuni.
Delicatețea înseamnă siguranță..
Delicatețea înseamnă puritate.
Delicatețea înseamnă încredere.
Delicatețea înseamnă fericire.

Din acest motiv, tot ceea ce creăm, tot ceea ce facem și tot ceea ce susținem respectă acest spirit al delicateței.

De ce avem nevoie să alegem delicatețea: Promisiunile noastre

  • Să nu lăsăm niciodată jos ștacheta

  • Să folosim doar ingrediente adecvate

  • Să fim deschiși și onești

  • Să gândim mai întâi ca un părinte

  • Să contribuim la transformarea lumii într-un loc mai bun

Puterea mirosului

Am ales în mod intenționat să păstrăm aromele în noile noastre produse, deoarece mirosul joacă un rol important în dezvoltarea sănătoasă și fericită a bebelușului. În colaborare cu cele mai mari case de parfumuri din lume, ne-am creat noile arome delicate.

Reducerea impactului asupra mediului

Johnson’s® și-a asumat angajamentul de a concepe cu atenție toate formulele astfel încât să fie delicate cu mediul înconjurător, deoarece dorim să creăm produse cât mai bune pentru bebeluși pentru lumea din jurul lor.

Ştiați că... ?

Peste 90% din toate cercetările industriei cu privire la îngrijirea pielii bebelușilor aparțin Johnson’s®.

Pionieri în cercetarea privind îngrijirea bebelușilor

Ne-am asumat angajamentul de a crea ce e mai bun pentru bebeluși. Timp de mai multe decenii, am fost pionieri în domeniul cercetării pentru a înțelege mai bine nevoile unice ale ochilor, pielii și părului bebelușului. Această știință se află în spatele tuturor produselor noastre blânde și delicate care îndeplinesc sau depășesc cele mai ridicate standarde de reglementare din lume.

Iată o parte dintre cercetările noastre privind îngrijirea bebelușilor:

Văzul

  • Ochii bebelușilor se dezvoltă și după naștere, simțul văzului fiind ultimul care se dezvoltă complet
  • Contactul vizual este fundamental pentru dezvoltarea socială
  • Nou-născuții își pot focaliza privirea la cel mult 20-30 de centimetri (distanța față de chipul persoanei care îi ține în brațe sau îi hrănește)
  • Bebelușii clipesc între 2 și 5 ori pe minut, deci ochii lor sunt mai vulnerabili la iritații

Atingerea

  • Contactul fizic este prima legătură emoțională a bebelușului și este fundamental pentru dezvoltarea emoțională și intelectuală
  • Pielea este primul mecanism de apărare împotriva toxinelor, a agenților iritanți și a alergenilor
  • Pielea bebelușilor este cu până la 30% mai subțire și mai sensibilă decât cea a adulților
  • Hidratarea este fundamentală pentru rezistența pielii bebelușilor

Mirosul

  • Bebelușii pot mirosi dinainte de a se naște
  • Mirosurile plăcute și cunoscute le îmbunătățesc starea de spirit, de calm și de alertă
  • Mirosul mamei îl poate face pe bebeluș să nu mai plângă
  • Conform unui studiu, bebelușii spălați cu o loțiune de spălare cu miros au comunicat cu 30% mai mult cu mamele lor după baie, comparativ cu bebelușii spălați cu o loțiune inodoră

Somnul

  • Studiile arată că 20-30% dintre bebeluși au probleme cu somnul
  • Majoritatea părinților (76% conform unui raport) declară că vor să schimbe un anumit aspect al somnului bebelușului
  • Am colaborat cu Dr Jodi Mindell, un recunoscut expert în somnul bebelușilor de la Universitatea Saint Joseph's și de la Spitalul de Copii din Philadelphia, pentru a ne dezvolta rutina de somn în 3 pași®
  • Ajutați-vă bebelușul să adoarmă mai repede și să doarmă mai mult, cu ajutorul rutinei noastre în 3 pași®
Back to Top